torsdag 5 maj 2011

Varför just nu?




Jag får diverse jobberbjudanden hela tiden, jobb som jag skulle bli sååå glad över att få ha. Men så är jag höggravid och ska ha barn om 5 veckor. H&M, Åhlens, Eurosko. Jättebra butiker! Säkert jätteroliga jobb. H&M är ju ett drömställe, jag är ju stamkund där. Åhlens har ju allt! Inredning, mode, skönhet. Eurosko hade varit perfekt för mig som älskar skor. Men nej! Tur att man är eftertraktad på arbetsmarknaden i alla fall. Jag vet ju att jag har en bra chans sen när mammaledigheten är slut. Micke vill dessutom vara pappaledig tidigare den här gången. Så kanske lagom till julruschen. Eller till nästa sommar. Jag saknar verkligen Noa Noa-jobbet. Kanske borde öppna en egen Noa Noa-butik. Kanske...

1 kommentar:

Frida - fridasbetraktelser sa...

Jag vill också vara eftertraktad!! Fast jag vill då inte ha nått jobb nu ;-) Förresten vill jag helst starta eget efter mammaledigheten. Kanske :-) Tänkte ringa dig idag!