måndag 2 maj 2011

Dagens lycka





Drog en sväng på stan med Jennifer idag. Hittade en jacka som äntligen täcker min gigantiska mage. Och dessutom så finns det plats för mera mage. Hade tänkt fixa en massa ärenden, men det blev lite för mycket för min kropp. Fogarna sade ifrån som vanligt. Kanske ger det ett nytt försök imorgon.

Vaknade förresten idag med lite solbränna. Fusk så klart. Brun utan sol är min grej. Det luktar illa, men det är snällt mot huden och man behöver inte se så himla vinterblek ut. Tyvärr blev det lite fläckar runt händerna, men det försvinner om en dag eller två.

På onsdag ska vi på husvisning. Spännande. Och så ska vi till barnmorskan under dan. Nu blir det täta kontroller framöver då det bara är 6 veckor kvar. Helst 4 om jag får välja. Men det blir säkert 8, bara för att...

Köpte förresten lite bebiskläder idag. Alltid kul med nåt nytt. I fräscha sommarfärger.

Nu blir det sängen, magen är helt sne och ryggen gör ont. Det är någon som protesterar när jag sitter upp. Sov gott!

2 kommentarer:

Frida - fridasbetraktelser sa...

Fin jacka!! Hoppas det går bra på visningen imorgon :-) Jag har ju din lilla tröja till bebben liggande. Jag ska ta och skicka den till dig, så du har den när bebisen kikar ut! KRAM

Magdalena sa...

Det blir spännande att se i fall huset är nåt att ha. Jag bryr mig inte så mycket om det interiöra, för det kan man alltid fixa. Men läget är desto viktigare och att det inte är ett stökigt område. Ja, du får gärna skicka koftan. Ska snart tvätta upp alla små kläder :) Ha en fin dag! KRAM