måndag 16 maj 2011

Lustiga känslor

Idag har jag en lustig känsla i kroppen. Den är svår att beskriva. Ibland undrar jag om kroppen har nåt hemligt på gång, som jag inte riktigt är medveten om. Eller så inbillar jag mig. Jag kan bli rätt så nervös när jag tänker på att det är bara en månad kvar. Idag skrev jag faktiskt en lista på ALLT man ska ha med sig till BB. Jag måste packa väskan innan jag blir för nervös. Det är tur att man har en lista, i fall paniken slår till. Sist tog det tre dygn innan lillskruttan kom ut, så det borde finnas tid den här gången också. Fast man vet ju aldrig. Och sen det här med namnförslag. Vi var ju så säkra förra gången, och när Minea kom ut så kändes det liksom helt rätt. Och nu har vi ingen aning vad barnet ska heta. Vi funderar lite fram och tillbaka, men inget känns 100%-igt. Och självklart hade det varit kul med ett till namn på M, men om vi inte hittar nåt som vi vill ha så får det bli vilket som. Nu ska jag gå och vila, så den där lustiga känslan i kroppen försvinner. För den gör mig en skvätt galen...

Inga kommentarer: