måndag 10 oktober 2011

Kallare dagar


Det blir kyligare och kyligare för varje dag som går. Årstiderna skiftar väldigt fort, knappt så att man hinner njuta ordentligt. Hösten är min bästa årstid, som ni kanske vet, och jag blir alltid lika besviken när den är över. Jag borde tycka om den norrländska vintern, men jag har inte lärt mig ta vara på den på rätt sätt. Jag funderar på att börja åka längdskidor nu i vinter. Ett projekt jag har funderat på i snart sex år, förhoppningsvis så lyckas jag med det i år. Åka längdskidor, pimpla, åka snöskooter och bygga snögubbar. Det ska stå på min agenda i vinter, så det så. Om ni vet nån annan härlig vinteraktivitet man kan ägna sig åt får ni gärna dela med er. Alla tips är välkomna.

1 kommentar:

Frida - fridasbetraktelser sa...

Kom till oss så får vi vinterroa oss tillsammans!