onsdag 16 mars 2011

Ni gjorde min dag!


Jag älskar kommentarer! och jag blir så glad att se hur många som har kommit upp sen sist. Jag älskar att läsa era bloggar, jag finner så mycket inspiration då. Ska bli bättre på att lägga in en lite kommentar hos er också :)
Idag är det städdag igen. I natt blev det tyvärr inget sovande i "stora sängen" för Minea eftersom M glömde stödbrädan på jobbet, som jag hade bett honom köpa på IKEA. Men vi gör ett nytt försök i natt. Däremot har lillbruden inte ätit nån välling förrän 5.30. Vilket innebär från 3 ggr till 1 gång/natt. Så idag är jag hyfsat utvilad.
Vädret är fantastiskt idag. Önskar att jag var bättre i fogarna så att jag kunde gå en promenad med lillstrumpan. Har ett paket från H&M som jag måste hämta ut i stan, men jag ids inte. Nu måste jag knalla bort till tvättstugan. Ska sätta mig och virka lite innan jag hämtar lilla M från dagis.

Hoppas ni får en alldeles underbar dag mina vänner!

Inga kommentarer: