måndag 17 januari 2011

Besviken men ändå lycklig

Idag har vi fått se vår lilla krabat. Tyvärr ville läkaren inte säga nåt kön, till min stora besvikelse. Jag var minst sagt irriterad när vi skulle åka tillbaka från sjukhuset. Men jag ska få göra ett nytt ultraljud i vecka 32, för att kolla så att allt ser bra ut med moderkakan. Då kanske vi kan skymta nåt kön. I övrigt så såg allt jättebra ut, vi har en frisk liten filur där inne som sparkar för fullt. Gjorde även glukosbelastning idag. Det gick betydligt bättre än sist. Sist var det så fruktansvärt äckligt. Men idag roade jag mig i 2 timmar genom att läsa inredningstidningar. Så det gick ganska bra.

Vi lämnade Minea hos våra vänner Stina & Jakob när vi skulle på UL. Hon och deras lilla Iris lekte på för fullt. Sen passade vi på att fika och umgås lite, vi vuxna. Alltid mysigt med umgänge.

Mår sådär efter UL. Blir alltid så påfrestande för kroppen när läkaren trycker på främre fogarna, foglossning är inte att leka med. Får se hur det känns imorgon.

Inga kommentarer: