fredag 3 juni 2011

Ett år äldre



I onsdags var det min födelsedag. Jag känner inget pirr i magen längre när jag fyller år. Kanske lägger jag mer fokus på familjen, eller så är det så här det ska kännas efter 25. Nästa stora siffra blir ju 30, och dit är det som sagt bara två år. Jag hade mer åldersnoja när jag fyllde 25, 30 ser jag bara fram emot. Jag hade hur som helst en fin dag med familjen. Hämtpizza, tårta, blommor & bubbel. Precis som jag ville ha det!

Idag var det dags för ytterligare ett MVC-besök. Nu är bebisen fixerad, och i natt hade jag förvärkar. Men tydligen är det inget som säger att det är dags snart, utan så här kan det hålla på en månad till. Hur ska jag orka? Jag känner mig som en svullen flodhäst! Kan inte gå två meter utan att få ont. Men det är bara att bita ihop. Solen skiner idag, och jag vill bara ligga i sängen och sova. Micke jobbar ett helt dygn, från morgon till morgon och svärmor har lovat att ha Minea hela dagen och natten. I natt ska jag sova, om jag får för bebisen...

Ska gå och vila lite nu och sen är jag bjuden på grillat hos svärmor vid fem. Underbart!

1 kommentar:

Frida - fridasbetraktelser sa...

Jag lider med dig min vän! Jag svettas som en gris, jag fattar inte hur det ska bli i juli.... Hade du förvärkar med Minea?