torsdag 9 juni 2011

Smälter bort

Det är så varmt att jag smälter snart. Jag är glad att jag slipper vara höggravid hela sommaren, det hade jag aldrig orkat med. Om det blir fler barn i framtiden så ska det planeras till våren. Mars/april/maj, inte senare än så!

Nu har vi äntligen tapetserat färdigt i Mineas rum. Ska bara ställa i ordning, och sen kan lillan äntligen få ett eget rum. Ett projekt som har tagit betydligt längre tid än vad vi hade trott. Hade jag inte varit gravid så hade vi gjort klart så fort vi fick ut tapeterna. Men nu är det klart.

Jag önskar att förlossningen kom igång snart. Vill ha min smidighet tillbaka, så jag kan fixa och storstäda här hemma. Idag eller imorgon ska det beställas en ny barnvagn, från USA. Vi har spanat in en jättesmidig syskonvagn, och jag hoppas det går smidigt med frakt osv.

Nu blir det lite vila, och sen lite hemmasysslor.

1 kommentar:

Therese sa...

Vad blir det för vagn? Är så nyfiken =)