lördag 4 juni 2011

God morgon

Dricker mitt te, lyssnar på Melissa Horn, solen skiner, och jag har fått sova ut ordentligt. Maken är på väg hemåt, så snart är vi samlade igen. Funderar på vad vi ska göra idag. Vill egentligen inte göra nåt, kanske åka på en utflykt nånstans. Imorgon ska jag i alla fall baka. Svärmor bad mig om två sorters långpannekakor, de ska ha grannfest på måndag. Jag älskar att baka, så det tackade jag inte nej till.

Natten var intressant. Trodde verkligen att jag skulle få sträcksova mig igenom den, men icke. Kl 2 vaknade jag och var helt utvilad, men tvingade mig själv att somna om. 5.20 var det dags igen. Men jag somnade om. 8.30 vaknade jag och då gick jag faktiskt upp. Nu känns det som att det vore ganska mysigt att sova nån timme till. Jag tror att min kropp är inställd på "spädbarnsintervall", fortfarande efter 19 månader. Ganska bra med tanke på att nätterna kommer se ut så här framöver.

Nu kommer snart familjen innanför dörren, så jag ska gå och kramas med mina älsklingar.
Ha en fin dag!

Inga kommentarer: